Jul <3

Nu är det länge sedan det skrevs här... Jag har bara varit ledig och jag känner att det är så tråkigt att uppdatera er om att jag har suttit på arslet i soffan varje dag...typ :) nä, inte riktigt, men inte har jag mkt att uppdatera om...

Av min to do lista har jag lyckats beta av lite iaf :)
[ ] visum
[x] fixa nytt pass
[x] betala fakturan
[ ] köpa presenter till familjen
[x] köpa dataväska
[ ] polisregisterutdrag
[ ] hälsoundersökning
[x] kopia på slutbetyg & körkort
[x] agreement form

Så det tar sig... En ny resväska har jag köpt också... 21 jan säger jag bye bye Sverige och jag är faktiskt inte så nervös som jag trodde jag skulle va.. Som jag borde va... Sjukt spännande :)

Är på tredje Christian Grey boken nu och jag kan knappt slita mig från dom.. Så nu ska jag återgå till boken :)

God natt och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: