Kallt

Det är så svinigt kallt ute så Kate hoppar på tre ben, om hon kunde gå på två ben så skulle hon nog göra det. Hela hennes ansiktsuttryck skriker "kallt som fan" så vette tusan hur vi ska genomleva en till vinter :) Jag och vicky har varit på täckjakt.. Men vi hittar inga bra täcken, jag funderar på att försöka sy ett.. Vi ska nog ta en vända till någon dag, så vi får väl se :) Ska lillan bo i norrland så måste vi ha ett varmt täcke, där är det ju kallare och vinter längre....

Idag har jag fixat massa tråkigt pappersarbete.. Det är papper till företaget och det är a-kassepapper och gud vad allt... Jag tror jag har koll på det mesta, hoppas jag :)

Tog en paus från papperna och följde med Vicky och åt lunch med Sara och Alex.. Hur söt unge som helst, dom är ju så mysiga när dom är så små :) Sen blev det en sväng på stan för lite mer missions...

Nu har ryggen fått vila i en vecka, och det har kännts som vanligt nu i tre dagar, så imorgon ska jag till gymmet igen.. Blev rädd att jag hade pajjat ryggen for life men som tur var så gick det bra... :)

inget nytt på America fronten, men det kommer... :)

tjinG!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: