Pirrigt!

Nu har jag precis pratat med familjen i Milwaukee, det blev ett 45 minuter långt samtal :) Dom verkar vara en riktigt bra familj, och det kändes riktigt bra att prata med dom. Det var jätte nervöst i början men det släppte efter en stund, det mesta iaf.. Dom tyckte jag var duktig på engelska så det boostade mig lite :)

Dom skulle prata och sedan höra av sig igen, och det skulle ju vara tråkigt om jag är så helt fel ute, men det kändes som om dom var intresserad... Jag är absolut intresserad, så nu håller jag tummarna!

to be continued....

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller tummarna! Milwaukee är inte så långt från Chicago va?

2012-12-12 @ 10:09:05 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: