fullt ööös

Nu jobbar jag som ett sviiiin till på torsdag... Ska få göra mitt hår innan jag åker upp också, på torsdag fm, men när ska jag få fast nå naglar??? Hade ju tänkt sitta på torsdag och fixa det, hmmmm.... Kanske hinner det efter... Hatar attt stressa då blir det ju inte bra... Kanske får börja imorgon, har min första kund kl 11, så jag skulle ju hinna litegrann iaf...

Är hemma en snabbis och byter om + rastar hundarna.. Ska snart kila iväg på ica, jobb till 20 sen hem och chilla i soffan... Hur länge ska man orka jobba dubbelt?? Tur är att det bara är två månader....

Ledig början på nästa vecka från salongen, ska lägga nytt golv efter vattenskadan så vi får inte jobba mån tis och halva onsdan... vad göra då? :) Pyssla ihop lampan jag tänkt fixa kanske...

Nu ska jag mata odjuren sen pysa... tjing tjogn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: