Ynkling

jag kommer inte ihåg sist jag åkte på en sån här dunderförkylning... Halsen river och det är som ett tryck i huvet hela tiden plus att man snorar hela tiden också.... Imorgon ska jag jobba på salongen på dagen sen blir det ica några timmar på kvällen... Känner mig inte riktigt upplagd för det, men det känns inte helt ok att sjukanmäla sig första dagen på jobbet.... Så det är bara att kämpa sig igenom... Tur är det så att det bröt ut i fredags så man hinner dra igenom det värsta när man är ledig... på veckan vill man ju jobba :)

Idag har jag trots slöheten fixar till här i lgh.. Skulle behöva städa rejält, men efter jag dammsugat så var jag helt slut på så jag slutade där... Sen joxade jag på och skruvade ner hyllan i köket och skruvade upp den i tvrummet... Några tavlor kom också upp på väggen.. Sen har jag bytt stolsöverdragen i köket också, så det tar sig sakta men säkert... Har spanat in lite snygga tyger på furulunds, så jag har mätat och grejat så imorgon ska jag gå och köpa och fixa nya gardiner till köket... Jag ÄLSKAR att fixa :)

Har numera krig med kate nästan varje gång vi går ut.. Hon dissar mig totalt.. viker öronen bakåt och så lägger hon iväg, nu behöver ni inte tro att hon sticker, nej hon springer typ tio meter ifrån mig, oftast cirkulerar hon runt mig... runt, runt, runt.... Sen när jag ska gå fram till henne, så då står hon stilla ända tills jag är 1-2 meter ifrån DÅ lägger hon iväg igen och så tokspringer hon i några minuter innan det är samma visa igen... KUL va.... Det måste se väldigt roligt ut för dom som ser mig springa som en vante efter lillråttan.. idag satte jag mig ner på backen och skrattade samtidigt som jag ville börja gråta...

nä, nu ska jag lägga mig under filten igen och snörvla vidare... ska se mamma mia och äta onyttga grejer... JA man får det när man är sjuk :D



Kommentarer
Postat av: Tea

Hej! Googlade lite ang dålig lukt och såg att du hade haft problem och skulle testa Yocoair. Fungerade det? Har ungefär samma problem vad det gäller matos. Hälsningar Tea

2012-01-23 @ 16:45:14
Postat av: Kicki

Hej! Jaa jag hade jätteproblem med set, och tyvärr så funkade inte yocoair så värst bra för mig eftersom lukten kom in till mig från mina grannar hela tiden.. Det var liksom ett ständigt pysande in till mig.. Som tur var hjälpte min hyresvärden mig, dom kom och tätade med silikon längs golvlisten i hela lgh, så nu kan inte luften komma in längre... Men röklukten som kom in till mig va sjukt stark, kändes som dom va inne hos mig och rökte.. Kanske därför yoco inte funkade, jag vet inte... Jag hade både dom där påsarna man hänger upp och sprayen också... Hoppas det löser sig för dig, vet hur jobbigt det är med os! :/

//kicki

2012-01-24 @ 08:32:02 / URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: