Sprängd...!

Låg i soffan hos vicky och helt plötsligt hör vi en sjujävla smäll, det lät som en bomb tyckte vi så vi skyndade oss ut för å se efter vad det var.. Vi gick ner till ån så vi kom på baksidan av BMB och där vid mimer så står det en vakt och säger att vi inte får hå längre för det är en bomb som sprängts på terassen!!!! Det låg brädbitar ändå ner dit så det måste varit en jävla smäll!! Och så sa han att dom höll på utrymma nu... Jävligt läskigt och jag kände bara att jag ville bort därifrån...

Vi gick runt på framsidan och massa polisbilar, brandkår och ambulanser började rulla in, men vi hörde att ingen hade blivit skadad iaf, så det var ju en jävla tur!! Sen spärrade dom av när allt folk var ute och sen antar jag att dom väntar på bomb patrull så dom kan söka igenom stället.. För sen spärrade dom av hela parkeringen också, dom sa att dom klassat det som en extremt farlig situation och att alla skulle backa bort så långt man kunde.

Tomas var ute och han hade känt tryckvågen! Galet!!! Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova.. Man funderar ju vilken idiot som vill bomba en nattklubb??? SJUKT!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: