Bläsh

Jag har nu jobbat min SISTA dag på ICA.... Halleluja moment... Så skönt! Dock så klantarsel som jag är så spräckte jag min kära iphone skärm när jag skulle sätta mig i kassan... Straffet för att allt har gått så bra hittills... Jävla helvete! Som tur är det bara en liten spricka, men ÄNDÅ en spricka... buhuuu....

Fick för nån timme sen helt plötsligt ont i halsen... Är det för att man börjar slappna av och pusta ut efter två veckors konstant arbetande? Peppar peppar... jag dricker te med mängder med honung i, dom säger det är bra... vilka som säger det vet jag inte, men nåt måst man ju prova... Tokfullt på salongen imorgon, sista dagen, sen ska jag packa ihop grejerna och dra hem dom, sen tacokväll med mary och lite tvätt samtidigt... Livet börjar återgå till det vanliga sen :)

Jag ska hänga med bästa Frida ihelgen <3
MYS


Det är inte gott med honung i te... smakar räääääääv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: