Bajs dag

Skitdag. Den var bra ända tills jag skulle till gymmet. Jag gick snabbt in på min sida för att se att matchningen var kvar (går in typ en miljon ggr per dag) och far åt helvete - den var borta!! Jag som har HELT tagit ut i förskott att det var den familjen jag skulle få.. Var inte så sugen på gå till gymmet längre.

Kom till gymmet iaf, avverkade sh'bam passet och lyckades förtränga för några ögonblick att familjen var borta. Dags för xfit och fick order om att det skulle lyftas tungt idag, lägger på alldeles för mkt på stången förmodligen och KNAK så känns det som att nåt gick sönder i ryggen. Jag gick ut och låg på golvet tills dom andra var klar, försöker hålla mig för att börja stortjuta bara för att inte verka som en wimp. Tog mig hem och har legat i soffan resten av kvällen. Dock så gör det ont vara av att ligga still. Ligga på rygg gör ont. Ligga på mage gör ont. Ligga på sidan gör ont. Fuck.

Fick en andra match för en halvtimme sedan också, men efter tio minuter var den borta. Whats wrong with me? Är ju den stora frågan?!? Suck

Nu ska jag försöka hitta en sovställning som är genomlidlig. Tack och heej


Kommentarer
Postat av: Gina

Ta det lugnt, det kommer att komma en superbra familj snart ska du se! =)

2012-11-27 @ 10:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: