partypeople

mina grannar ovanför är student-party-prissar... dom har haft rave här ovanför och hållt låda hela natten... jag kan inte vara surkärring och gå och knacka på, även fast tanken har slagit mig mer än en gång nu ikväll... Fördelen med detta är ju att jag kan ha fest och inte behöva ha dåligt samvete för det.... när jag nu ens har såna fester... varför kan folk inte bara gå ut på krogen efter tolv?? då är alla glada och lyckliga..... hmmm

Nu tystade musiken iaf.. festen kanske är över?? i hope so

Bobo gästar oss ihelgen, Kates alldeles egna pojkvän :) Fattar ni hur roligt dom kommer ha ihelgen? alldeles galet roligt... :-)

LEDIG HELG.... vilken lycka :)

japp, det är tyst däruppe fortfarande, NU tänker jag sova :) god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: