Förkyld!!

Igen!!! Min hals är så känslig sedan jag var sjuk så mkt av möglet i Umeå.. Det sätter sig på halsen direkt!! Drygt!

Har iaf jobbat ikväll, sen efter jobbet så kom Fanny vicky och Totto över och så såg vi sade, tre av fyra somnade :) inte för att filmen var dålig, den va asbra, så jag måste nog se klart den imorgon :)

Annars trivs jag jäkla bra här i mitt nya hem.. Det ekar lite bara för att jag har så lite möbler, men så småningom ska vi nog ordna det :) klurar på vad jag vill ha så man inte köper nåt bara för att köpa.. Fina loppisgrejer klingar bra i mina ögon... Just nu så ångrar jag att jag inte köpte servisen jag hittade för nån månad sen då jag och Frida var på loppis... Sjukt fin och hade gjort sig bra hemma hos mig... En sån där "ha-resten-av-sitt-liv" servis... En sån som pappa ärvt av farmor..., hrm

Give me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: