APRIL 3rd - Proteinfluff

Fluff! Jag fattar inte grejen? Jag har försökt två gånger nu, men det funkar inte för mig.. Alla sidor jag varit inne på har det stått att det är sååååå himla gott och att det kan liknas som godis.... Nej. Jag håller inte med... Antingen gör jag åt helvete fel eller så måste ju alla ljuga litegrann.... Hur gör man? 
 
Jag fick äntligen hem proteinpulvren igår, saknar dock min smartshake. Shaken jag köpte på gold's var inte så mycket att hurra för... well well... Mitt arsel gör ont, musklerna gråter men samtidigt är det skönt :) Idag har jag jobbarfrån tidiga morgonen till nu ikväll, och det har gråtits och slagits idag, så när jag väl blev avbytt och fick gå ner på mitt rum så kände jag inte alls för att byta om och åka på gymmet... SÅ det får bli imorn! Har dock lyckats äta duktigt idag...:-)
 
Fick mitt wisconsin ID idag också, jag ser ut som en tjockis.. Inte bra kameravinkel och plus att dom har kapat bilden just under hakan så det ser extra knepigt ut... Ni vet, mycket luft ovanför huvudet och så -snap- kapat av bilden under hakan.... Fult fult fult.... Ska dock göra ett nytt när vi flyttat till seattle, får hoppas det blir bättre :) 
 
Annars har det inte hänt så mycket idag... Det börjar bli varmare ute, är kallt i luften fortfarande dock. Så än är det ett tag kvar till sommarn... Met det närmar sig :) Imorgon ska vi till chicago över dagen, gå på musem och se på t-rex! :) Ska bli kul! 
 
Hörs vänner! Ha en bra dag mina swedes!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: