AUGUST 6th - Attack

Jag är helt färdig!! Efter jobbet så cyklade jag ner till golds och idag stod det body attack på schemat. En ung kille som var instuktör, och jag var tveksam i början, men sen började jag inse att det verkade vara en tajt gäng som gick på det passet.. Efter tio minuter var jag helt SÅLD! Han var asduktig!! Passet var jobbigt så fruktansvärt, jag var nästan blå i ansiktet sådär i mitten av passet... Men jag tänkte nu jävlar ska jag inte mesa, så jag gjort jäävligt höga knän och djuuuupa benböj... Jag höll på dö! Extra peppad blev jag av att det stod en liten barbie tjej framför mig, rosa linne och shorts, sillisar och jävligt rippad och fullkomligt studsade HELA passet... Jag ville inte va sämre än henne, skillnaden var att hon var smidig som en gasell och jag såg ut som en flodhäst....typ... 
 
Har just duschat och ätit en yoghurt och en banan... Är sjukt trött... Nu ska jag fixa lite papper och sen lägga mig och se nåt avsnitt ally.... loveit
 
Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: