DECEMBER 11th - friskt!

Har just kommit hem efter en timmes promenad i solen! Det är sådär friskt kallt ute, solen skiner och kidsen är i skolan! Perfekt! Saknar min lilla Kato bara. Helt galet vad jag saknar att kliva upp på morgonen och måsta gå ut på promenad. Sjukt va? Jag måste ha nån som drar mig ut annars är jag för lat! Ett halvår till sen kommer jag Kato! 

Har just ätit frulle och druckit kaffe! Gott! Håller på se conan sen ska jag hoppa in i duschen. Har världens låsning ryggen. Har aldrig haft en låsning förut, men det måste va såhär det känns. Det är typ mitt emellan skulderbladen fast lite mer på den vänstra sidan, så när jag vrider mig åt höger tar det stopp och så gör det ont fast på ett konstigt sätt! Känns som det är ett en som står snett!? Funderar på att gå till en kiropraktor och knäcka till mig.. Skulle va skönt! :) 

Har hittat alla mina favvo hårprodukter som jag hade hemma.. Men kalaset går på $110 så jag är snål... Det räcker iofs länge och det är schampo, inpackning/balsam, dustit, saltvattenspray, och olja... Kanske om en vecka eller två... 700kr är inte så mycket för allt det om man tänker efter.. Saknar mitt hår som det var förut! 

Tjing!

Inte snygg utväxt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: