DECEMBER 14th - far åt...

Jag vet nu hur det känns att stuka foten. Jag trodde foten var av!! Helt överjävligt vad ont det gjorde! Kunde inte gå på foten dagen efter men igår var det mkt bättre ochiffrerat ännu bättre.. Svullnaden är fortfarande kvar, och den börjar bli blå., men jag är glad att jag inte bröt nåt! 

Ledig idag så jag har legat i soffan och vilat stackars foten hela dagen.. Börjar bli uttråkad!! Får se vad Brian och Andrew har för plan ikväll... 

Pratade med Ejje imorse, han sken upp som en sol när han såg mig och trodde än en gång att jag var mormor.. Nej. Moster Ejje, MOSTER Kicki :) när vi hade rett ut det så pratade vi om vad han ville ha av tomten, och han ville inte han några mjuka paket.. Bara hårda. Helst en traktor. Så visade han hur man gör med trolldeg.. Söt unge! Jag vill åka hem och va moster hela dagarna! 

Ut och leta hårda klappar då. 

Tjing! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: