DECEMBER 15th - Jack's dag

It's Jack's birthday!!  Yayyy!! 
 
Vaknade imorse och det var tyst i hela huset... Steg upp och gjorde mig kaffe och frulle, och insåg att jag var först upp.. chock eftersom klockan var halv tio... :-) Skönt!! Så Jag fikade frulle sen slog jag in Jack's present, sen vaknade dom till liv där uppe och kom ner.. French toasts till frulle för dom sen öppnade dom presenter! Jag gav honom pärlplattekit! Hur kul som helst!! Det är kul att man får återuppleva alla favoritgrejer man hade från man var liten... :) Jag ÄLSKADE pärlplattor, jag kunde sitta i timmar...
 
Dom här grabbarna är lite mer otåliga dock.. Dom stötte till deras plattor mer än en gång vilket resulterade i att alla pärlor flög av, och så fick dom ett raseriutbrott och sprang iväg och skrek en stund.. Sen kom dom tillbaka och ville försöka igen... Så efter några försök så fick vi till slut till några plattor... :-) 
 
Hela familjen åkte iväg och köpte en gran.. Världens finaste gran!!! Och ynka 35 dollar betalade dom för den, den hade kostat minst 800 spänn hemma... MINST! Det är en skämt! Den är asfin.. stor och tjock, en riktig sagogran! SÅ vi har pyntat och hängt ornaments i den, druckit varm choklad (vi vuxna spetsade våran med minttu hehe) och bara myst hemma! 
 
Dom plockade fram alla deras stockings och hängde vid öppna spisen, och så sa kidsen att jag också måste köpa en.. Tänkte in så mycket mer på det, men sen så surprisade dom mig med en!!!! Hur fina är dom inte! Dom sa att det är tradition att hela familjens stumpor hänger där, så jag skulle självklart också ha en! Så nu har jag en stocking med mitt namn broderat på den och såklart är det en rosa ballerina på den.. :-) They know me, finaste familjen! <3
 
Låg hemma i soffan igår och såg film. Passade på att ringa alla hemifrån, så det blev några timmar i telefon.. :-) Ejje var min favorit, älskade lille skitunge! 
 
Solsidan nästa, och sen kanske greys och glee från i tordags... 
 
Tjingeling! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: