5 FEBRUARI - day off

Var ledig idag också, så jag tog mig en rejäl sovmorgon... När det är bara Wil hemma så är det rätt lugnt och tyst så då kan man sova länge om man vill :) Annette väckte mig med ett sms vid halv elva, frågade om jag ville med och äta tacos eftersom det är taco tuesday, offcourse hängde jag med, men jag vet inte om tacosen var nåt att hurra över...

 

Tog bilen sen och körde till mayfair mall, det är typ 20 min bort, gick rätt bra men det är highway hela vägen och avfarter och shit överallt.. Lite lätt nervös första gången men det gick bra idag.. :) Måste köpa ett par skor, har ju bara med mig mina vinterdojjor och det är inte alltid så kul att ha dom när man vill va lite finare, eller när det är lite varmare ute... Får se om jag hittar några i chicago ihelgen :)

 

Har inte kollat gymmet än heller.. Måste göra det. måste. måste.

 

Ringde tillbaka till salongen idag ang håret, och dom var tydligen på kurs idag det var därför ingen hade ringt tillbaka.. Hon sa att dom skulle ringa så fort dom pratat med managern... suck! Kollade på hårfärg på pick'n'save, kanske man ska göra det själv ändå? Ihhhh jag vet inte om jag vågar.. :(

 

Nu ska jag se ett avsnitt samcrow sen sova... gonatt friends!

 

provade den här skinnjackan, I LOVE IT... funderar på att slå till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: