9 FEBRUARI - Ledig!

Idag är jag ledig, skulle ju egentligen åkt till chicago igår men besöket hos frissan tog längre tid än väntat och sen var jag så arg och opepp så jag stannade hemma.. Gjorde tacos istället och sen låg jag i soffan och såg på SoA.. Helt enkelt exakt det jag behövde....
 
Jag har just ätit frukost, american waffles med bär.. Såg imorse när jag tittade mig i spegeln att mina kinder ser ut som en hamster, så jag ska nog åka iväg och kolla in det där gymmet idag, hoppas på att få köpa ett årskort, dom har bara 24 månader.. Men hoppas dom kan göra nån deal... På måndag börjar det, vare sig jag är pepp på det eller inte, i detta land så är det bara att börja jobba mot fetan.... :P
 
Sitter och mumsar på ahlgrens bilar samtidigt, det är ju en bra pepp??? :) haha
 
Ha en bra kväll ni där hemma!
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: