Öl

Jag hängde på Todd ikväll ut med några av hans jobbarkompisar.. Dom var i min ålder så han ville väl att jag skulle komma ut lite och träffa lite folk :) Det var supertrevligt, och det var skönt att komma ut lite... Det har ju bara gått en vecka än så jag har inte gått ut så mycket och jag har inte känns av att jag måste göra det så mycket heller än...

Dom var trevliga och jag känner mer och mer att jag passar nog in i den här familjen.. Sjukast är att Todd är så sjukt lik Lars, kanske inte borde säga det men han är faktist det.. Utseendet och humorn, exakt samma... Lite läskigt ibland måste jag säga....

Jag tror att dom förväntade sig att jag skulle vara någon helt annourlunda... och jag tror dom är positivt överraskade, helt sjukt men det verkar så.... I'm doin good :)

Jag drack en 1l öl plus en till liten öl (som jag ryckte va ganska stor), norrlänningen i mig kom fram och svepte ölen som vatten och blygheten släppte lite mer, så all in all så hade jag en trevlig kväll och jag hoppas på träffa dom grabbarna ute nån fler gång :)

Nu ska jag försöka sova, jobbar fm imorgon sen ska jag till salongen och fixa mitt hår och sen hem och packa för att åka till Emma i Chicago :) Exciting!! :)

god natt! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Oooh, min bästa Kiks! Du verkar ha det så bra! Jag är avis ända ut i fingerspetsarna! Saknar diiig!

2013-02-08 @ 11:35:15 / URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Marita

Klart de måste tycka om dig,ingen kan motstå en så go, glad,pigg,söt norrländska.Ha det bara så gott.Kram
PS.Var till Nina och fixade naglar,hon ar duktig syns att ni haft samma lärare.DS.

2013-02-08 @ 15:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: