Approved

Yes, nu har jag visum för ett år! King!
Det gick ändå bra att kliva upp imorse (04.30) och det gick bra att ta sig till ambassaden också, kom dit kl 07.22 så jag tänkte; yes nu är jag rejält i tid så då kan jag slappa lite, men nej. Vi fick inte ens gå in, dom sa bara att vi skulle bilda en kö vid skylten vid vägen och vänta där... Alla ni som var i Sthlm imorse vet vad jag pratar om när jag säger pissväder!! Det TOKsnöa, och det var slaskigt. Så där fick vi stå i 50 min ungefär och vänta...

När vi väl fick komma in så var mina fötter bortdomnade och händerna kunde jag knappt röra, jag en plåga att försöka klänga av sig jackan med ett par isklabbar till händer... Sen fick vi sätta oss i ett rum och vänta tills vi blev uppropade. Fötterna SVED och brände när jag höll på få tillbaka liv i dom igen, sist jag frös så mycket om fötterna var väl när man gick lågstadiet och va ute och lekte i snön hela dagen... Hua!

Jag trodde det skulle ta superlång tid, har läst en massa bloggar och sett att det finns dom som har fått vänta i timmar... Men, för oss gick det fort :)
Mesta delen som var där va dom som skulle åka som au pair så vi pratade lite om vart vi skulle och när vi skulle åka, så nu vet jag en tjej som åker samma datum som jag.. Skönt att känna att man inte är helt själv :)

Dagen har rullat på segt sen... Info möte på förmedlingen, flygbuss och sen flyg till Umeå.. Så nu har jag hängt med Elvis och gänget ikväll...

Jag är så jävla trött, ögonen håller på falla igen nu, ville bara uppdatera er lite :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: