Dag 3

Har varit här nu i tre dagar, och det känns som en månad typ.. konstig känsla... Efter middagen så satt jag och pratade med Todd ett tag, och fick höra lite om deras tidigare au pairer och om det kändes bra tidigare så känns det bättre nu.. Dom har haft två tjejer, och den sista som var här hon bytte familj efter två månader, så jag fick höra lite om det. sen berättade han lite om hur det hade varit med den första tjejen också.. Om jag ska fatta mig kort så kom båda tjejerna direkt från sina föräldrar, alltså dom hade aldrig bott själv och där kom dom mesta problemen ifrån också... När han satt och berättade så kände jag bara att det var självklara saker som man inte ens behöver påpeka.. Typ, diska efter sig och såna saker... 
 
Nu har jag ju bara varit här i tre dagar så mycket kan ju förändras, men jag tycker att det känns himla bra i alla fall.. Jag är bara rädd att jag håller mig undan för mkt... man vet ju inte hur mycket dom vill att jag ska hänga med dom.. Det är ju lite som att man inkräktar på någons utrymme... Det är ju trots allt människor som jag inte alls känner, så det är lite svårt att spontan hänga med dom :) Men idag kändes det bra iaf, jag börjar haja Todds humor :)
 
Måste hitta åt en frisör pronto.. Landningsbanan ska väck! Annette sa att hon skulle ta med mig till hennes frisör så jag hoppas vi kan göra det snart.. Jag är sjukt nervös bara att dom ska fucka upp mitt hår.. Meeen, det är väl bara att hålla tummarna att det blir bra... :)
 
Jag hoppas alla ni andra tjejer har det bra hos era familjer (och simon) :) Några av er har ju bloggar men några av har ju inte det så man vet ju inte hur ni har det! :)
 
Just den här tiden på kvällen är det tråkigt, för alla där hemma sover och jag är telefonsugen...
Ska kolla stjärnorna på slottet, sen sova... blir nog tidigt imorgon :) första jobbdagen, fast jag ska bara skugga Annette tror jag :)
 
God natt på er!¨(eller god morgon i sverige) :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: