Happy new year!!

Precis som förra året så firade jag in det nya året med mina norrlandshjärtan, och det här året med Anna, Ken och Karin också! Vi hade sjukt roligt!! Maten var det bästa, Anna din soppa tog första pris! :)

Idag är första dagen som hemlös, känns sådär faktiskt! Jag saknar redan att ha ett eget hem att gå hem till, mitt fina fina hem... Men, ett steg närmare USA är jag :)

Har precis avverkat en hälsoundersökning, postat lite viktiga brev och sen har jag glidit runt på stan en stund. Nu sitter jag på banken och ska avsluta mitt företagskonto.. Sen ska jag luncha med Hoppis och sen blir det nog soffläge resten av dagen :)

Imorgon börjar träningen på allvar. Jag ska vara duktig fram till att jag åker :)

Tack och adjö!


Kommentarer
Postat av: Ida B

Haha, älskar sista bilden! :)

2013-01-03 @ 11:19:58
Postat av: Gina

Du är så fin! :)

2013-01-03 @ 15:30:14
Postat av: Frida

haha sista bilden :)

2013-01-05 @ 18:49:51 / URL: http://tonightbyfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: