Kaos!

Tänk att det ska jävles för mig HELA tiden... När jag landade på Arlanda så gick jag till bagage bandet för att hämta min väska, hoppades på att den skulle va bland dom första så kanske jag skulle hinna med flygbussen som skulle gå tio min senare... Men det är väl klart att det ska jävles när det absolut inte får JÄVLES!!

Tror ni det kom någon väska på bandet? Nej.

I väskan ligger alltså alla viktiga papper som behövs för att jag ens ska få komma in i USA... Jag vet att jag borde haft dom i väskan, men jag har heller aldrig blivit av med väskan tidigare så varför skulle det hända nu?

Efter många samtal hit och dit, så satte jag mig på flygbussen (en väldigt mycket senare än jag hade tänkt) och åkte hem. Tre timmar senare så ringer dom och säger att dom har hittat väskan och att dom kommer levereras till dörren imorgon vid lunch. LYCKA! :)

Jag såg framför mig att jag inte kunde åka på måndag, och vad skulle jag säga till förmedlingen? Till familjen?
Nä fy fan det har inte varit en rolig kväll, men nu är allt grönt igen, och jag är fortfarande good to go on monday... :)

Nu har jag precis krypit ner i mina egna sängkläder, mitt efterlängtade dubbelsängstäcke!! Kan bara sammanfatta det med ett ord:

LOVELY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: