Milwaukee, Wisconsin

Då var jag framme... :) efter att som hade plockat upp mig så åkte vi till ett ställe och åt, grabbarna är så sjukt söta! Den äldre pratar hela tiden och han hoppade upp i mitt knä direkt, så det känns bra :)

Har packat upp alla mina grejer och mitt rum är jättemysigt.. Kände igår att det här kommer att bli ett bra år :) fick en bra magkänsla direkt :) nu är klockan tjugo över sju så jag ska kliva upp och äta nåt sen så ska vi åka och handla, för ikväll är det kalas för Henry :) så då kommer det massa folk, spännande :)

Hörs mer sen! Hej på er


Kommentarer
Postat av: Petronella

Åh vad kul att höra att du trivs redan! Är rätt sugen på att få läsa mer faktiskt :D kram!

2013-01-26 @ 17:30:22 / URL: http://nattstad.se/gillgren
Postat av: mam

Mors, efter samtalet igår hade jag inte väntat annat. Nu känns det bra, önskar dej riktigt lycka till. Många häls. från oss hemma.

2013-01-26 @ 17:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: