New York!

Nu är vi framme på Au pair skolan utanför New York. Flyget från arlanda blev försenat så vi höll på missa flyget i london bara för det. Men som tur var så hann vi med, och resan gick superbra, jag har inte sovit nånting. Har sett film hela tiden :) Vid halv ett blev jag så trött så jag trodde jag skulle dö, men då började stolen va så jäkla oskön så då kunde jag inte somna pga det... Alla kontroller gick galant, och ingen väska försvann :) för mig iaf :)
 
Just nu har vi nyss blivit tilldelade rum och tydligen blir man placerad med dom som ska till samma område på fredag. Ingen annan svensk ska till samma ställe, så jag delar rum med en tjej som jag inte riktigt vet vart hon kommer från än. Det ska komma en till också, kan vara en av tjejerna från göteborg för dom missade planet till london, så frågan är när dom kommer. Så därför sitter vi vakna en stund, om dom kommer inklampandes inatt och ska bädda och hålla på så kommer man ju inte kunna sova...
 
Imorgonbitti ska vi börja kl åtta, så egentligen ska vi väl sova nu....Hmmm, nä jag ska nog försöka sova... Räknade ut att jag har varit vaken i 24h nu... jag är så övertrött så jag känner mig pigg.. helt sjukt!
 
Nu är klockan halv sju på morgonen hos er, så vi hörs väl mer när det är imorgon för mig :)
God natt!

Kommentarer
Postat av: Mam

Gomorron allt verkar flyta bra. Tänker på dej. Kram

2013-01-22 @ 07:54:34
Postat av: Johanna

ååå så kul! Hoppas du får en fortsatt bra vecka :)

2013-01-22 @ 07:58:34
Postat av: Anna

När kommer du hem? Hihihi! Åh vad roligt du kommer få det! :) Aviiis!

Svar: Haha, jag stannar en dag till tror jag ;) Kom och hälsa på!!! :) Men vänta tills vi flyttat till seattle, det är nog häftigare där :)
Kicki

2013-01-22 @ 20:59:47 / URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: