Sista dagen!

Då var det färdigt för idag... Vi har hållt på sen åtta imorse, och för er som inte har koll på tiden så är jag sex timmar bakom er där hemma, så nu ligger ni och sover så sött men här är klockan nio på kvällen bara...

Försöker mig på igen att skriva ett långt inlägg och hoppas på att det inte försvinner den här gången :)

En del fick presenter av sina värdfamiljer igår och jag trodde inte jag skulle få nåt, men där hade jag fel :) jag fick new york resan imorgon betald och rop of the rock, en collagetröja, keps och godis och kakor :) supersnällt!! :)

Ska se om jag hittar nån fler present till grabbarna också, äldsta grabben ska ha födelsedagskalas på fredag när jag kommer så då måste han ju få nåt :)

Jo, just ja.. Måste bara skriva att det är så många som är dåliga på engelska, jag får typ ont i magen för att jag blir nervösa över hur dom ska klara det.. Ibland tittar dom bara på en när man pratar och så vågar dom inte säga att dom inte förstår och så svarar dom bara "yes"... Jag skulle aldrig få för mig att åka om jag va dom, antingen är dom väldigt modiga eller väldigt dumma...
Det var tex en tjej som satt bredvid mig som frågade mig vad "Fresh air" betydde?! Stackars henne tänkte jag... Hon fattade typ noll!

Nä nu ska jag nog gå isäng... Håll er vakna där hemma så jag har nån att prata med så här sent!!! Jag ska ringa Bettan nu iaf, det är bra med dom som jobbar natt 😄

God natt med er, så hörs vi imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Katrin Lindberg

Det är roligt att känna igen sig på dina bilder kan även berätta att polisen, är samma kille som när jag var där och det var många år sedan :)
Hoppas du har det jätte roligt :)

Svar: Haha jasså? :) Ja, än så länge är allt toppen, så ag hoppas det fortsätter såhär :)
Kicki

2013-01-24 @ 10:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: