JUNE 17th - boatlife

När jag blir stor ska jag köpa en båt! Hur najs är det inte att glida på vattnet en hel dag när det är fint väder! Igår så mötte jag upp Matt som hade kirrat en båt med några andra.. Det är galet varmt här nu, jag hoppas det håller i sig, vi var ute till 10 sen lämnade vi båten och drog till hop.. Träffade två nya människor som jag önskar att jag träffade tidigare, Jamie & Tom!

I veckan ska tempen ligga på runt 30 varje dag, och strålande sol.. Så jag ska jobba upp brännan till Miami tänkte jag... Inte länge kvar!!! :)

Samtidigt som jag vill att dagarna ska gå låååångsamt för att jag inte vill flytta, men så längtar jag till att träffa syrran och Frida.. Mixed feelings! 😖

Måste köpa en resväska, det hade jag nästan glömt bort... En ska in i poden och en ska jag ha med till Miami...

Ikväll hängde jag med Jamie och Tom ut med båten igen, det kom värsta regnskuren vid tre och efter det blev det riktigt kallt! Men vi va ute en sväng iaf! :)

Nu ska jag se friends tills jag somnar :)
Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: