JUNE 27th - zoo day

Idag tog jag grabbarna till zoo och knatade runt. Vi gick direkt till family farm för det missade vi sist, och där hade dom just börjat infostund eller vad man ska kalla det, dom hade tre djur som dom pratade om. Första var en söt liten kanin, den andra var en ödla och den tredje va en orm! Efter dom hade pratat klart så fick man gå fram och klappa!! Så coolt att klappa en orm, det har jag aldrig gjort förut :) läskigt som fan!

Sen gick vi vidare in till bird showen! Där valde dom snabbt ut mig till volunteer, så jag skulle gå fram och hålla en fågel! Så coolt! Det va en kråka av nåt slag, stor va den då och jag var lite rädd. Men det gick bra :)

Ledig imorgon, ska va fint väder så jag hoppas regnmolnen håller sig borta så ska jag försöka pressa hela dagen! Eller slappa i solen kanske man ska säga :)

Det har hänt så mycket dom senaste dagarna så jag uppdaterar mer imorgon. Orkar inte skriva nå mer nu...

Gonatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: