JUNE 28th - sunny day

ligger just nu och solar i parken bredvid hotellet, beachen kändes långt bort då jag insåg att cykeln är bortpackad och blev snål att ta taxi :)

Just nu sitter Vickan och hoppis på ett flygplan på väg hit. Eller NY rättare sagt, men om en vecka möts vi upp i Miami! :) jag är orolig över lösviksgodiset jag beställde, det kan ta slut med dom där två monstren :)

Senaste dagarna har varit kaos, min lägenhet hemma i Sverige är ju uthyrd i andra hand och nu har dom sagt upp den, och jag får tydligen inte hyra ut den i andra hand längre. Vilket är väldigt märkligt då jag blev lovad ett år. Knepigt också eftersom jag bor här i ett halvår till så blir det lite svårt att flytta ur den. Men det fattar dom inte... Så jag sitter lite i skiten... Vi jobbar på problemet. Jag har snälla föräldrar som ställer upp i alla lägen. Jag önskar bara att jag slapp oroa mig för nåt överhuvudtaget hemifrån. Jag trodde jag hade säkrat mig ett år, men icket...

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: