JUNE 5th - silent

Jag börjar få panik! Det är fyra veckor kvar här i MKE och jag vill inte åka! Jag vet inte vad jag ska tycka om Seattle, men jag gillar det alldeles för bra här! Dom här veckorna kommer svicha förbi och jag känner att jag kan inte ligga hemma för då slösar jag på tiden som är kvar här.. Dels är jag glad att få flytta efter halva tiden och få se nåt nytt och att 6 månader på ett ställe är tillräckligt, men samitidigt så känner jag är 6 månader, hur fan ska man hinna nåt på 6månader? ahh,, det är säkert inte första gången ni hör det och inte sista... 
 
Helgen flög förbi, och jag har lite ångest... jag jobbar inte alls mycket den här veckan. Träningen går bajs. Jag känner mig tjock. Jag försökte shoppa mig lycklig, gick mindre bra... 
 
Men.... mitt i allt det så är jag lite glad... lite pirr pirr mitt i alltihopa! Jag känner att jag är så kryptisk på senaste... Har inte alls haft motivation att skriva här alls.. 
 
En rolig sak. Alla tror att jag är grabbarnas mamma, och då menar jag ALLA.. Ser jag ut som en mamma? Tydligen... Jag kan förstå när det är jag och lillen då vi båda är blond... Men båda... Jag trodde jag såg ut som en bäbis?? 
 
Aja, nu ska jag sluta pladdra och hoppa in i duschen och sen se ett sista avsnitt av madmen innan jag ska sova... 
Ha en fin torsdag alla swedes... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: