JUNE 8th - Lördag

Efter jag var klar med jobb igårkväll så svidade jag om snabbt som ögat och sen tog taxi till the hop och mötte upp Matt mfl... Jag tvekade lite om jag skulle gå ut eller inte, men man lever ju faktist bara en gång och det gäller att ta vara på dagarna här... Drog vidare till OAK efter en stund och jag hade en trevlig kväll, jag är glad att jag gick ut trots alls :) 
 
Såklart detta alltid händer mig, gick på toa och när jag skulle tvätta händerna så tog jag av mig min nya fina ring som jag precis köpt, tvättar händerna och vad tror ni sen? Jo, jag lämnade såklart ringer bredvid handfatet! Ringar!! Man ska aldrig ta av sig dom!! Nu måste jag ta mig till HM och köpa en ny.. Jag gillade den! 
 
När jag kom hem inatt och landade på kudden så tror ni inte att dom har värsta rajraj i rummet bredvid... Vi snackar riktigt säng-dunk-mot-vägg... Dom höll på i evigheter!!! Inte kul att ligga och lyssna på, så det tog ett tag innan jag lyckades somna, men den blev jag väckt av det vid 8-9 imorse också... harrrrrregud! Somnade om och vaknade vid två och fick panik över att ha sovit bort hela dagen.... Men jag antar att jag behövde det, haha... 
 
Chris kom och plockade upp mig och så drog vi hem till honom och låg och solade på hans tak.. Kall lemonade och en solstol, precis vad jag behövde idag! Hann prata lite med storasyster också, nu längtar jag ännu mer tills hon kommer hit! En massa moln drog in så då övergav vi solningen och grillade lite burgare istället och sen landade vi i soffan och slog på en film. Skön lördag med andra ord.
 
Kom hem vid sju, sen dess har jag inte gjort många knop. Gick och köpte en sub vid nio, och hyrde safe haven! Gaaaalet vad bra den va! Det kändes att det va en Hallström film.. Jag gillart! 
 
Nu ska jag krypa isäng!
Natti natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: