MARCH 10th - Bday Party

Igår så började vi dagen 7,30.. Vi var tvungna att lämna huset för det skulle vara nån slags inspektion inför att det ska säljas... Dom skulle hålla på till 12ish så vi åkte iväg och käkade frukost på ett diner, typisk amerikans frulle.. Lyckades få en ciabatta med solrostorkade tomater och ägg, det var gott :) Efter frullen åkter vi till bayshore och hängde där i nån timme och sen fick vi åka hem...
Åkte hem och bytte om till tråningskläder och åkte iväg till gymmet.. Gick hyffsat bra att springa faktist, 20min malde jag på i rätt bra tempo, tror jag kan köra på lite längre nästa gång för jag känner inget alls i benhinnorna :) Körde ben efteråt och när jag var färdig så kom jag på att jag hade bilen på 5 våningsplanet och det finns ingen hiss... Fuck vad segt det var upp för alla trappor kan jag säga... Åkte hem och tanken var att jag skulle sova nån timme, men jag skypade med Micke och Maja i typ en timme, så jag hann inte med nån tupplur..
 
Fixade mig iordning och blev plockad upp av Andrea och så åkte vi till Kristi.. Sen blev det födelsedagsdinner och sen vidare på galeeej :) Dom propsade på att jag skulle dricka en shot innan vi gick från kristi, så jag fick den största shoten och den gjorde inte gott i min tomma mage.... Drack vin till maten och sen på spin blev det öl och det var nog ingen bra kombo, började må lite illa så jag fick hejda mig lite... Så det blev faktist rätt lugnt...
 
Idag har vi chillat hos grandma Sandy hela dagen... Jag fastnade vid hennes piano och lärde mig introt till thousand years tack vare youtube.. Så himla kul, måste lära mig spela!
 
Nu ska jag sussa, jobbar tidiga mornar hela veckan så det blir inget nattsuddande..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: