MARCH 2nd - Bruno Mars

Gårdagen gick fort och det ena bytte av det andra... Åkte med Wil till gymnastics vid tio, när vi kom fram stenvägrade han att va med och satt bara och stortjöt, efter 40 min skrikande så fick jag honom att gå in och va med dom sista tio minuterna.... Sen hem och hängde lite och sen vid fyra var det dags för nästa tur till gymnastics med Henry, han var roligare för han ville faktist vara med, och det var flera klasser samtidigt så det var roligt att sitta och titta på.. helt otroligt hur duktiga dom är fast dom är så unga! jag stog bara och gapade!

 

Efter det så åkte jag och H på culvers och moffade hamburgare, det är mysigt när man bara har en för då är dom lugna och ordentliga och faktist lyssnar på en när man pratar med dom... :) Klockan närmade sig sju så vi rejsade hem och så fick jag toksnabbt göra mig iordning och tio min senare var jag Annette och en tjej till på väg ner till ett dinnerparty med hennes jobb.. Träffade Kristi och Andrea där och efter nån timme där så gick vi vidare till the wicked hop och mötte upp med Jimmy (bartendern) och hans kompisar :)

 

Det blev seeent! haha...  men jag mår bra idag, jag är bara sjukt trött av all utebliven sömn! Ska lägga mig och kolla lite serier och kanske sova en stund... Vet inte vad kvällen bjuder på än så länge men vi får väl... Lutar åt att det blir lugn hemmakväll, men man vet ju aldrig med det här stället ;-)

 

Nya favoritlåten - Bruno Mars - when I was your man

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: