MARCH 4th - sliten tjej

Söndagskvällen slutade med sushi kväll med Seydi (en annan aupair tjej) och sen gick vi till spin och hängde där en stund, sen ville Seydi till till whiskey bar så då körde vi dit.. Jag kände mig rätt sliten så jag körde, ville inte dricka nåt men två corona slank ner.. Kändes skumt att köra bil efter även om jag inte ens kände av dom... Åkte hem efter typ 20 min, kände att det var inget för mig.. Hennes kompisar vi mötte upp där var inte så roliga heller...:/

Ikväll drog jag iväg och shoppade lite efter middagen, hittade två tröjor och två sporttoppar :) är på jakt efter jeans men jag hittar inga.. Måste kolla hm igen...

Kom hem och huset var nersläckt och tyst.. Kl var 21.14.... Trissst.. Uttråkad nanting och satt och funderade på vad man skulle göra, rätt va det va då ringde James och det slutade med att vi hyrde film och hängde hemma hos han... Såg mån skruvad film, rätt rolig men konstig.. Kommer inte ens ihåg vad den hette..

Nu ska jag släcka lampan och ladda för imorgon :) natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: