MARCH 7th - Bakis Dag

Jag hade en busy day igår, vaknade vid 7 och en timme senare var vi på väg till IKEA.. Jag, Annette och Sandy :) IKEA var inte alls lika stort som hemma, och hade inget svenskt godis eller vaniljsocker, så jag är lite missnöjd... Sjukt nöjd över en grej dock, dom hade gravad lax! Jävlarrrr vad gott!! Jag har ätit upp två paket redan, i love it! Fick med mig finax müsli, västerbottensost och gravlaxsås också :)
 
Tog mig en powernap när jag kom hem, den behövdes kan jag lova.. Vid sju plockade James upp mig och så käkade vi middag med Kristi och Sean. Sjukt god mat och bästa sällskapet :) Jag har hittat riktigt fina människor här och nu vill jag inte flytta till Seattle! Det blir säkert bra där också, men jag skulle vilja stanna här liiiite längre...
Efter middagen drog vi iaf vidare till nån bar, och en till efter nån timme, sen sista stället spårade det.. Jag och Kristi beställde in champagne och jag tror bestämt vi drog en shot också... spårat....spårat!
 
Tur som jag hade så blir jag nästan aldrig bakis längre, så jag vaknade upp imorse och var bara galet trött.. Stackars min lilla kropp... Stoppade Wil i strollern och traskade iväg till skolan för att hämta Henry, det var riktigt skönt att komma ut i frisk luft och jag tror det var det som räddade min dag.. Har druckit vatten som en bäver idag, är konstant törstig..
 
Mina ögon vill inte vara öppna längre, så jag borde gå isäng... Ska nog kvälla och slå på en film på netflix och somna till den.... Soft!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: