MARCH 13th - Förvirrad

Jag vet inte om ni har märkt det, men jag verkar inte ha koll på vilken månad det är :P Hade inte Marita sagt nåt hade jag nog inte märkt det, haha :) Nu är det iaf rätt, för det är ju faktist mars och inte februari....
 
Idag har varit en riktigt bra dag, pojkarna har varit supersnälla och det har faktist varit supermysigt hela dagen.. Stort minus dock för att det är kallt i inni heeellllll.. Jag höll på förfrysa mina stackars fingrar när vi var på väg hem från skolan. Solen skiner och det är inte så kallt, men det blåser kallt som faaaan... Ändring på det snart?? pleaaaase
 
Igår var jag och James och såg bio, det blev ARGO och shit så bra! Jag var skeptisk och jag ville egentligen se silver linings playbook, men jag gav med mig och så blev det argo istället... Jag såg idag på netflix att den finns att hyra, så har du inte sett den så SE DEN NU! Bästa film jag sett på läänge...
 
Jag har just kommit hem från gymmet, körde mitt första combatpass här i staterna och jag säger bara en sak: det finns ingen bättre än Johanna! Det var helt OK, men peppen som man får av Johanna får nog ingen annan till... Så alla ni på Worldclass ni ska skratta hela vägen till gymmet för ni har den bästa instruktören!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det nog bara chill.. kanske några avsnitt kardashians innan det är dags att sova... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: