MARCH 18th - St.Patricks

Ledsen att det har varit dålig uppdatering här, men det har varit fullt upp dom senaste dagarna... I fredags var jag så less på att sitta hemma så jag hakade på Kristi som skulle spela volleyboll, så jag fick komma ut och träffa lite folk iaf... Sen på lördag så hade jag tänkt ha en shoppingdag men jag ångrade mig just när jag var färdig att åka iväg, kände inte allt för det längre så jag städade mitt rum istället och sen la jag mig i sängen och såg på "mirror, mirror" och två sek efter jag startat filmen så kom grabbarna ner och kröp upp bredvid mig, så vi såg den alla tre :) Den var helt ok faktist, lite mer åt barnfilmshållet, Wil som är 3 tyckte den var bra också :)
 
Sen plockade Kristi upp mig vid 7 och så åkte vi ner till SpiN. Skulle egentligen på nån comedy club där nån tjej hade födelsedagsfest, men det blev aldrig så att vi åkte dit.. Så det blev en helkväll på spin istället... och som det spårade, helt galet! Det är tur att det är billigt på krogen här, hela notan för kvällen landade på $50 och det är väl typ 350 spänn, hade vi varit i sverige hade det gått på över tusenlappen... lätt! Men kul hade vi! :)
 
Vaknade upp på söndag morgon hyffsat pigg ändå, staplade in i duschen och snabbt fixa sig iordning för sen var det dags igen.. Tog taxi till Kristi och sen mötte vi upp alla andra på the wicked hop för frulle, fick dock inte i mig nåt förutom lite ananas och melon... Vidare till spin och där började min dag med 2 öl.. Tvådagars har aldrig varit min grej, men jag det är min första och kanske sista st.patricks day här i usa så det är ju bara att haka på amerikanarna... Åkte vidare till nästa bar och där var vi hela dagen sen... Först ute i ett partytält där alla verkar försöka inbilla sig att det är 15+ ute när det egentligen var nollgradigt, frös typ ihjäl och tillslut lyckades jag få dom till att vilja gå in... Träffade massa nytt folk och alla tycker det är skitcoolt att jag kommer från sverige, svårast är bara att komma ihåg namnen på alla... all in all så hade jag en skittrevlig dag, men grön öl och gröna kläder med stickers och allt vet vad... :) Landade på kudden halv tio och somnade som ett litet barn!
 
Trött är bara förnamnet av vad jag är idag, känns som jag överkörd och påbackad tio gånger om... har jobbat tre timmar idag, skönt att jag inte hade full dag! Nu ska jag slå på en film och mysa ner mig... Ledig imorgon också, halleluja :)
 
See yaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: