MARCH 19th - Tillbakablick!

Idag har jag varit ledig.. Skönt! Det blev ett body pump pass ikväll och sen har jag bara duschat och mysglott på film, ikväll blev det ciderhusreglerna! Bra film!
 
Har inte så mycket att berätta om den här dagen.. Ibland, eller rätt så ofta så brukar jag göra tillbakablickar och gå tillbaka ett år och se vad jag gjorde precis detta datum förra året... Det är rätt kul... Som till exempel förra året så var mitt liv kaos och jag hade tre jobb, två hundvalpar, och allt jag ville va att sitta ner i soffan i två minuter... Jag ville så gärna åka iväg hit till USA, men det kändes som nån önskedröm som aldrig skulle hända... 
 
Och nu sitter jag här... och jag lyckligare än vad jag var förra året, så då går väl allt åt rätt håll, right? :) 
 
Jag saknar mitt lilla hjärta dock... varje dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: