MARCH 24th - Irriterande!!

 hade just skrivit en låångt och fint inlägg, men så slutade grafikdrivrutinen att fungera så sen när den återställdes så var skärmen svart så jag var tvungen stänga ner förnstret. Trodde att inlägget skulle sparas som utkast, men ICKET!! fan
 
Så kortfattat;
Yoga kl8 imorse, NAJS, men varmt som fan.. Höll på svimma, kom hem och var lila i ansiktet, JOBBIGT! 
 
Tvättar, är duktig på att tvätta här annars är jag untan kläder, var inte det hemma, betyder det att jag har för mycket kläder hemma?? hmm
 
Vi avverkar disney filmer och gamla godingar, har sett pocahontas, lilla sjöjungfrun, törnrosa, micke och molle, landet för länge sedan (inte disney), och idag såg vi skönheten och odjuret. Älskar dom gamla filmerna, vet inte vem som gillar det mest, jag eller grabbarna? :) Var nog över 15 år sedan jag såg dom flesta av dom :) 
 
Over and out. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: