MARCH 20th - Cold as hellllll

 
Veckorna går fort här! Imorgon är det redan torsdag och det känns som om det just va söndag... Och det betyder att det snart är helg igen! :) Idag har vi bara varit inne hela dagen, det är så jäkla kallt ute så man fryser ihjäl nästan... Det var -10 idag, jag undrar när det ska börja vända... Det toksnöa för någon dag sedan, man blir ju nästan deprimerad... vår, snälla, vååår
 
Jag vet inte om jag berättade det men nu är huset sålt, så dom nya ägarna vill flytta in den 1 maj, det innebär alltså att vi flyttar ut den sista april!! Trodde först att dom skulle ha ändrat sig och ville flytta tidigare till Seattle, men som tur är så stannar vi till juli som det var tänkt.. Så dom har fixat så vi ska bo på hotell i 2½-3 månader. Känns helt ok om ni frågar mig :) Jag får ett eget rum som jag kan komma och gå som jag vill... Och dom kommer bo i en svit, så det finns kök och vardagsrum så man kan laga mat och så... Men vet ni vad det bästa är, HOTELLFRULLE varje dag :) mohahaha...
 
Plus att hotellet ligger downtown så det är supernära till gymmet, kolla googlemaps och det skulle ta 13 min att gå dit, perfekt! :) 
 
Nu ska jag se om jag hittar nån film att kika på... Såg Jeff who stays at home för nån dag sedan, aprolig film! Som jag skrattade! Se den om ni inte har nåt bättre för er :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: