MARCH 21st - Yoga baby!

Igår följde jag med Kristi till bikram yoga för att testa yoga för första gången i mitt liv... Det är typ 30-35 grader varmt i lokalen och jag svettades som f*n redan när jag klev in i rummet... Hursom så var passet 90min, sjukt länge, jag trodde inte alls att jag skulle gilla det men varför inte testa något nytt?! :) 
 
Det var faktist helt ok! Jag har betalt för en månad unlimited så nu är det bara att köra på.. man svettas ut allt vatten man äger och har i kroppen kan jag lova.. Kanske använder man muskler jag inte visste fanns, ingen träningsvärk har infunnit sig än iaf... Tio minuter in i passet så var hela jag sjöblöt och det rann från mig, jag skojar inte... Jag tror det är bra för kroppen med att stretchning och balans, sen kanske jag känner av mer som träning när jag gått några gånger.. Jag skulle nog säga att benen & rumpan tränas mest, tycker att dom missade magen helt och jag är typ helt besatt av att träna mage, ge mig ett sexpack är min enda tanke när jag tränar.... och ett tajt ass.... haha :)
 
Det är superbra för det ligger bara nerför gatan, tar kanske 5min max att gå dit, och dom har klasser rätt ofta.. En månad ger jag det, sen får ni min slutliga bedömning :) 
 
Har räknat ut att jag äter alldeles för mycket också.. jag älskar mat!! Äter typ dubbelt så mycket som jag skulle behöva!! Är sjukt dålig på att sluta äta när jag inte är hungrig längre... Sen tror jag att kroppen har svårt att ställa om sig till all mat här, för det är såå annorlunda mat.... Jag fortsätter bara gå upp hela tiden, så nu måste jag göra nånting åt det... Med tanke på att jag ligger på samma vikt hemma oavsett vad jag äter så känns det obehagligt när vågen tickar iväg, och jag trodde aldrig jag skulle tycka det var jobbigt.... Men alla varnade mig innan jag åkte iväg, jag tänkte inte så mkt på det bara.... 
 
Sen är det kanske också för att dom jag umgås med här är typ volleyboll proffs och ser ut som barbiedockor hela högen.... Nä, beachen 2013 säger jag bara!! :-)
 
Nu ska jag se om jag kan få tag på min kära vän Frida, surra lite och sen åka till mayfair med Krist för lite shopping :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: