MARCH 23rd - 30 day challenge?

Jag har youtubat!! Det finns tydligen något som heter 30 days challenge i bikram världen... Har kollat på flera videor och alla har gått ner misnt 5kg typ... Eftersom jag gillade yogan och det ligger typ granne med mig, OCH jag har en prov månad så kanske man ska testa en challenge?? Jag har faktist mått kalas igår och idag, och det var faktist skönt att svettas ut allt vatten i hela kroppen......typ ;) 
 
Okej, nu har det ju gått några dagar sedan min första dag, så jag fortsätter från och med imorgon.. Klockan 08:00 är klassen, så nu ska jag hoppa isäng så jag orkar upp... Börjar jobba 1030 så jag hinner duscha och så emellan... perfekt med andra ord :) 
 
Jag har aldrig varit bra med utmaningar, men va fannn nån gång ska väl va den första?? yihoo
 
förebild och mått ska tas!! 

Kommentarer
Postat av: Wittur

You can do iiiit!
/ en som alltid ogillat yoga men som nu älskar't
!

2013-03-24 @ 12:20:08 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: