MARCH 27th - Vegas baby!

Då var det bestämt, jag ska åka till vegas i slutet av april med Kristi :) Kommer bli så sjuuuukt roligt, vi stannar i tre dagar och jag har på känn att det kommer bli three rough days.. Jag ska försöka ha lika tur som förra gången och vinna lite pengar... Jag undrar om jag har otur i kärlek, för jag har faktist väldigt tur i spel? hmmm
 
Jag längtar!! Ha klänning varje dag och dricka paraply drinkar, happy life! Kanske en sväng ner till poolen också, hoppas bara att det blir bra väder :) 
 
Har varit lite irriterad ikväll, mannen i detta hus är lite känslig och pendlar ganska mycket i humör, och imorse så fick jag lite skit för hur huset såg ut igårkväll när han kom hem, änfast det inte var jag som hade gjort det.. Jag är rätt duktig på att städa tycker jag, och jag vet inte om jag har satt ribban för högt, eller om han inte ser det på samma sätt som jag.. Men så fort det finns något att städa i köket så plockar jag undan och gör rent, bara för att jag inte gillar när det är stökigt.. Jag sa ingenting om det när han klagade, bara för att jag tycker inte att det är sån stor grej med lite städning, jag har inget emot att diska eller att städa undan saker. Jag hjälper alltid till att städa undan när dom har fixat mat, det känns inte mer än rätt.. Men när det inte uppskattas och sen klagas över petitesser så blir jag lite irriterad..
 
Sen pratar han för sig själv hela tiden, och jag vet inte riktigt om han vill att jag ska höra det eller inte, men ibland säger han saker som inte låter så bra... alls....Idag hörde jag han svära och muttra över att en lampa var på, nånting om att "det var då jävla svårt att släcka en lampjävel"...och det var lampan ner till mitt rum, där det är becksvart och jag tände den för att se var jag gick nånstans... Får se om det fortsätter, då måste jag ta upp det, men det jag egentligen stör mig mest på är att han gnäller på småsaker... 
 
Det är svårt när man flyttar in i någon annans hem, jag håller mig mest här nere för mig själv.. Vissa dagar känner man sig bara ivägen.. Det är svårt med människor som pendlar i humör så mkt, man vet aldrig vart man har dom.... Har dom en bra dag? Eller en dålig dag? 
 
Nog om det... Så fort jag hade jobbat färdig så kom Kristi och hämtade upp mig, skönt att komma ut! Åkte hem till henne och hängde, fixade lite naglar, och sen chillade vi bara... Jag fick ventilera lite, det behövdes :) 
 
Nu ska jag slå på ett avsnitt greys, sen sova.. Imorgon är jag ledig hela dagen, så det blir pw och sen gym på det... Kaching! 
 
God natt vänner! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: