MARCH 28th - Coach!

Jag älskar detta vårväder! Tog en promenad i solen, tänkte jag skulle se hur lång tid det tar att gå rundan som jag hade tittat ut... Perfekt, lagom lång tid och ag tror det är typ 4km.. Dock så var det lite läskigt, jag gick along the riverwalk och så det kom en polisbil efter gångbanan och stannade vid mig och sa att det var en kvinna som hade ringt dom och behövde hjälp och frågade om jag sett nåt konstigt, vilket jag inte hade, gick vidare och mötte ett gäng mörkhyade grabbar , dom såg gangsta ut så jag kollade ner i backen och gick fort förbi dom..
 
Vet inte riktigt vad som hände, men det var värsta polispådraget och när jag var på väg tillbaka så såg jag att dom stog och pratade med en kille... Hmmm... Jag kanske håller mig efter vägen nästa gång... Synd, för det är så fint längs med vattnet, men jag vill inte riskera att bli överfallen eller nåt... 
 
Har skypat med Fanny, och har fått bra coachning! Om jag inte vill se ut som en flodhäst när vi åker till vegas så är det bara att lyfta arslet... Allt är emot mig dock, det är bara jag som vill äta nyttigt här i familjen och rutiner är finns det inget som heter här och alla mina nya vänner älskar att dricka öl, dom tittar snett på mig när jag ska åka till gymmet... Suck, jaaa vänner det här blir spännande... :-) 
 
Ge mig en bra spotify lista med bra låtar att ha på morgonpw! Är så less på mina! 
Shoot!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: