MAY 12th - Harry potter marathon

Jag har haft en lugn vecka.. Uttråkad kanske är bättre ord! Dåligt med träning har det varit också, men nu är det ändring på det! Gick ner och kollade in gymmet här på hotellet och jag blev positivt överraskad, det är ett riktigt bra löpband här!! :) samma som på worldclass! Så nu behöver jag inte ens lämna byggnaden :) finns inget som heter dåligt väder heller :)

Nya hörlurar köpte jag också då mina rosa gick sönder.. Har dom som följer med telefonen men jag hatar dom, dåligt ljud och så gör det ont i öronen av dom också!

Igår var jag ute med Kristi och Chris, hade sjukt kul och träffade mycket roligt folk :) jag är så galet glad att jag tog mig för att göra det här året i USA! Man lever ju bara en gång!

Just nu ligger jag i sängen och dom kör Harry Potter marathon på teven.. Skulle vilja ligga här hela dagen, men fick just ett mess av Kristi att hon ska plocka upp mig om 30.. Well well, det är väl bara att he sig upp och försöka göra sig representabel ..

Laters...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: