MAY 16th - hett!

Alltså jag klagar inte, men jävlar va varmt det är helt plötsligt! Kvavt är det, så man är klibbig så fort man sticker ut näsan... Men jag gillar det! Man ska inte klaga :) igår låg jag ute i parken hela dagen och stekte.. Det va skönt!

Idag blev jag lurad rejält dock! Skulle korta av länkarna på min nya klocka, hittade en snubbe i mallen som sa att han kunde göra det och jag får väl reglagen skylla mig själv för jag hörde inte riktigt va han sa när han sa vad det kosta.. Jag trodde nämligen han sa $10 för länkarna, men egentligen sa han $10 PER länk! En jävla skillnad! Så kalaset slutade på $52!! Och klockfan kostade $20, jag som trodde jag gjort värsta kapet... Grrr

Har fyndat en hm bikini ikväll, $5 à piece, så den va snorbillig :) nöjd!

Nu sitter jag på bussen hem och hoppas verkligen att wifi är på min sida ikväll, jag ska se madmen!! Det är så galet segt så det går inte göra nånting.. Ska förresten prata med front desk när jag kommer till hotellet... Jag vill ha full stret!

Laters...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: