MAY 19th - Härliga liv!

Nu har det varit 25 grader varmt varje dag sen jag kom hem! LOVELY! Vi hänger i parken hela dagarna och jag måste säga att mitt jobb kanske är det bästa... Barnen är glada och jag hänger i solen och är glad! :-) 
Igår så var det klarblå himmel och jag har inte hunnit köpa nån solskyddsfaktor än så jag är lite bränd sen igår, men bara uppe på axlarna, så nu när jag har en tröja på mig så skaver det lite av halsringningen... Inte skönt! Jag ska gå raka vägen och köpa spf 50 idag!! 
 
Den svenska mamman Lousie kom till parken också, så jag snackade svenska hela dagen igår, det kändes konstigt men riktigt skönt faktist.. Vi kunde sitta och snacka skit om alla konstigt folk som var där utan att dom fattade ett jota... Haha :) Hon sa att det är en massa svenska som firar midsommar här, så hon ska ta med mig dit.. Det finns visst en svenskt konsulat här, där alla svenskar träffas.. (såklart) Så vi får se om det blir av, har inga planer än för midsommar och ska jag fira med Kristi eller nån annan så får jag nog dra ihop allt själv, haha.. Eftersom dom inte ens vet vad det är, OCH så blir det nog svårt att hitta all mat... Ska äta sill och tunnbrö till förbannelse, AHH så gott! 
 
Idag är jag ledig nu under dagen, sen jobbar jag några timmar ikväll, rätt soft eftersom kidsen bara sover sen :) Så jag funderar på att ta en springtur sen ska jag följa med A ut till bayshore, ska köpa mitt kära YSL läppstift.. Det är nästan slut så jag snålar som fan... Hemma kostar det 450 spänn, och här kostar det 34 dollar, alltså typ 200 spänn... lite skillnad! Tror jag måste köpa några extra innan jag åker tillbaka hem igen.. :-)
 
Skavsår till tusen har jag idag också... Efter typ en mils promenerande med barnvagn och två kids... AJ! Så jag fick panikköpa ett par flipflops igår, och låta mina converse vila några dagar... vet inte hur jag ska kunna dra på mig löparskorna bara... aj aj aj... hmmmm
 
Lovade ju lite mer bilder från vegas, så här kommer mera :-) 
Lev å må, laters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: