MAY 24th - friday

Jag vaknade precis. Visst är det kul att det första man gör när man vaknar är att ta iphonen och uppdatera sig om det man missat sen man la ifrån sig telen innan man skulle sova? Det jag jag iaf, och jag tror många andra gör det också.. Hur klarade man sig utan iphone?

Börjar jobba om 30min så jag ska ta och kliva upp... Vet inte vad vi har för planer idag men det är gymnastics day iaf...

Igår var jag ledig så jag tog sovmorgon, sen blev det ringa-hem-till-familjen-dag-i-sängen.. En timme med Elisabeth, och sen en timme med Vickan.. Bokade hotell till helgen.. Sen serier heela dagen, så nu är jag ikapp i glee och greys.. :) och endast en säsong av madmen kvar :)

Just ja, hotell ihelgen i Chicago! Kommer bli grymt! Möter upp Emma och så kommer Simon dit också! Har inte varit där än (jag vet, dåligt av mig) men nu blir det av! Syrran lyckades fixa hotell mitt i smeten asbilligt, så vi ska bo på superfint hotell och bara må gott! :) memorial weekend är det också så det händer nog massa kul där borta då!

Nu ska jag ta och göra nå frulle sen göra mig iordning för jobb!

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: