May 5th - Las Vegas

Jag sitter nu på mitt hotellrum.. Alla kläder är upppackade och jag sitter på sängen och ser på satc maraton... Det känns lite surrealistiskt att jag ska bo på ett hotell i tre månader.. Mitt rum är helt ok, inte det mest toppmoderna hotellet men det funkar.. Jag har en megastor säng, egen toa, litet kök och får äta hotellfrukost varje dag... Behöver aldrig oroa mig för att städa rummet eller tvätta... lyx liv? 
 
Imorse vaknade jag av att det knackade på dörren och någon säger "housekeeping?". Jag antar att jag kan vänja mig vid det här livet ;-) 
 
Är helt slut på efter tre dagar i vegas! Jag har haft så jäkla kul så jag vet inte vart jag ska börja. Dom här tre dagarna har varit en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma! Vi landade vid nio på tisdagkväll, då var det raka vägen till hotellet och svida om och sen har det gått i ett sedan dess... Galen tisdagkväll, poolhäng och champange onsdag dag, och sen på't igen på onsdagkväll efter en powernap och en lång dusch, fin middag och lite mer städat på onsdagkväll, sen torsdag dag så promenerade vi längs the strip och njöt av solen, hann med madame tussauds och sen tillbaka och låg vid poolen tills det var dags att ta taxi tillbaka till flyplatsen och Mke... 
 
Kristi stod för kamera så så fort jag fått bilderna från henne så kommer det upp :-) 
 
Mina fötter is killing me efter två dagar i high heels, och min hals låter som jag har rökt femton pack cigg.. Den är dock bättre än på onsdagsmorgonen, då kunde jag knappt prata.. Fan ta passiv rökning, det känns som det är jag som bolmat cigg... Bläh
 
Nu ska jag försöka beställa home delivery, har inte ätit sedan lunch igår så min mage skriker efter mat. 
Laters..... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: