NOVEMBER 10th - Slapp söndag

Första helgen på länge som jag inte var ute och rumlade runt.. Veckorna är full av barn och lek hela tiden så det är skönt att få komma ut och se lite folk och bara dansa hela natten, helst när uteställena här är så himla bra! Så jag var egentligen beredd på att gå ut igår men såklart skulle verkligen alla jobba idag.. hur stor är chansen för det liksom? Iaf, så blev det en filmkväll med mig själv istället.. 
 
Vi var och tränade på morgonen, körde mage och sen sprang vi... Asbra det tog på i magen, kan knappt sätta mig upp idag.. Skönnnt! Hade tänkt åka och testa zumba idag, men det var så sjukt mycket trafik så vi insåg att vi inte skulle hinna dit i sista sekund... Så vi åkte till montgomery mall istället och Sofie köpte lite nya träningskläder och så käkade vi.... Så skönt att Sofie flyttade hit, hur stor är chansen att hon skulle hamna här liksom? Från Seattle och hit till samma ställe som mig? Helt galet... Men glad är jag för det iaf :-) 
 
Imorgon åker Jen och Greg och grabbarna iväg och ska sova borta till på tisdag, så jag jobbar bara imorgonbitti sen är jag ensam hemma och ledig till tisdagkväll... Så vette tusan vad jag ska hitta på.. Läskigt att sova själv i huset, huuuhuhu :-) Blir definitivt ingen skräckfilm imorgonkväll inte.... 
 
Nu ska jag se om det finns nån liten snack, sen ska jag slå igång solsidan och sen söövaaaa... 
 
Och för att inte glömma bort det viktigaste av den här dagen! GRATTIS PÅ FARSDAG! Världens bästa lilla pappa! Finns ingen som min pappa... Alla gånger som allt känns åt helvete, då ringer man bara till pappa och så får man höra precis det man behöver höra.. Finns ingen som är lika mycket fixnisse som min pappa. Han kan fixa allt! Jag saknar honom idag, jag önskar jag kunde åka hem och ge honom en kram bara för att det är farsdag idag... 
 
Älskar dig papi papi :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: