NOVEMBER 13th - mitt I veckan

Vet ni hur glad jag är att Sofie har flyttat hit! Wohooo! Igår så hade vi au pair möte på brandstationen i bethesda. Vad är det med brandmän? Varför är det en grej som alla tjejer hakar upp sig på.alla skrattade och fnittrade och var helt till sig av alla hotties som sprang runt där... Och tro mig, på den här brandstationen fanns det snygga brandmän... 

I slutet sa killen som lotsade oss runt att vi kunde komma förbi när vi ville med våra värdbarn, så kunde dom ha en safety instruction med dom också, och dom kunde få testa alla grejer och så... Så jag och Sofie nappade på det på en gång, tänkte att det är ju perfekt att göra med ungarna! 

Så innan vi gick så gick vi fram och pratade med honom och han gav oss glatt sitt nummer och så la han till i slutet att om vi ville gå ut med dom nångång så var vi så välkomna :) haha, vad är oddsen för det liksom... Kuuul

Ligger och ser på satc, ska försöka kämpa mig igenom några km på löpbandet snart.. Om inte Sofie ringer, så blir det starbucks och trefika :-) 
 
Life is gooood




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skönt att höra att du trivs så bra nu:-) kram

2013-11-13 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: